воскресенье, 16 октября 2016 г.

ОСІННЄ

Ти смужечку землі мені довірив
У працьовитість Ти мою повірив,
Давав дощі і сонечко і грози,
Щоб зародити все була у змозі
І я на радощах засіяла ту ниву,
А Ти від щедрості пролив на неї зливу,
Минали дні, сміялось тепле літо,
Посіяне росло, дощами вмите
А я… А я частіше лінувалась
Вставати на зорі чось  не вдавалось,
Як вдосвіта до праці  прокидатись?
Як під пекучим сонцем працювати?
Мій колос  заглушив осот і терня,
Не мало сили наливатись зерня,
Пшениченька моя суха й змарніла,
А в інших вже поля пополовіли
Золотокоса осінь знов мандрує,
Через поля і луки чимчикує,
Навколо у снопи збирають збіжжя,
Везуть по польовому бездоріжжі
Лиш я одна не маю що збирати,
Мені у тім ніхто не винуватий
Порожній колос нахиливсь журливо,
Сльозами вмилась осінь... Задощило…
Ти смужечку життя мені довірив,
Ти вік земний мій п’ядями відміряв
Щоб вірила, любила і прощала,
Щоби людей до Бога навертала
Ти все даєш можливість, час , натхнення,
Ти пригорщами шлеш  благословення
Ти світлом є моїм в години хмурі,
На крилах Ти несеш  мене крізь бурі
А я так чАсом нехтую, лінуюсь
Самодостатністю своєю все любуюсь,
Буває у депресію впадаю,
Себе жалію, плачу, знемагаю
А Ти, мій Отче, дивишся із болем
Як я присіла на межі край поля…
Спливають дні і не вертають в літо,
Туманом сивим поле оповито…
Не все ще встигла, і не все зуміла
На  смужечці, що Ти мені  відміряв     

Комментариев нет: