воскресенье, 16 октября 2016 г.

Коли в дорозі духом  занеможу,
І боляче ступати, мов по бритві,
Тоді приходжу я в присутність Божу,
І набираюсь сили у молитві.

Кладу я серце до Його підніжжя,
З тривогами, неспокоєм і болем,
Розчарування давні й зовсім свіжі,
Ділюся з Ним і радістю і горем.

Мені молитва, як бальзам на душу,
Вона зціляє всі  душевні рани,
Сльозою Боже серце я зворушу,
Тоді моє боліти перестане.

Молитва – мій єдиний порятунок.
Серед бурхливих хвиль  -  моє спасіння,
Молитва – Богом даний подарунок,
Що у собі несе благословіння.

Немає  перешкод  ані ліміту,
По імені  давно мене Бог  знає,
До Нього доступ є завжди відкритим,
Цілодобово Він  мене  приймає.

Хто чує грізний рокіт океанів,
І   шелест крил метелика на квітці,
Мою молитву  чує на світанні,
Як  сонні очі  закриває зірці.

Безперестанку  прагну я молитись,
Щоб  пізнавать для себе волю Божу.
А поки що  щоднини і щомиті

В Його присутність знову я приходжу.

Комментариев нет: