суббота, 3 января 2015 г.

         ПРОВОДЖАЮЧИ РІК

На що  багатим  був минулий рік
 Пронизаний весь милістю Твоєю?
Ти кожний подих, Господи, беріг,
І захищав Правицею Своєю.

До Тіла й Крові причащав мене,
І серцю моєму давав Ти пісню.
Благословення сходило рясне,
Як ллється  на озимі дощик пізній.

Щоранку сонце дарував мені,
І ще  вбирав дерева у тумани.
А взимку  на замерзлому вікні
Для мене білим малював тюльпани.

Ти мої  будні  в рамку золоту
Щоразу заключав, створивши диво!
Ти ніс мене крізь світу суєту,
І я в Твоїх руках була щаслива!

Коли схилялась я до  Твоїх ніг,
І плакала, й жалілася на долю,
Ти ніжно підіймав мене з колін,
Втирав сльозу дбайливою рукою.

Ти мир і спокій посилав мені
В час, як на Сході не змовкали ГРАДи,
Ти милість обновляв у кожнім дні,
І дарував душі моїй відраду.

Ти був моїм Покровом кожну мить,
Ти стільки раз прощав мої провини,
 Любив, як не було за що любить,
Бо  я всього лиш на всього людина.

Я спотикалась й падала не раз,
Ти ж підіймав і гОїв мої рани,
Ти докоряв, суворо, без прикрас,
В Святому Слові виносив догани.

Ніколи слів достойних не знайду,
Епітетів яскравих не згадаю,
Щоб описати Твою доброту,
Щоб висловити радість ту, що маю!

Вже майже до порогу я прийшла,
А там… Не знаю, що мене чекає,
За рік цей вдячна, що з Тобою йшла,

Яка щаслива я, Ти, Боже знаєш!!!

Комментариев нет: