суббота, 3 января 2015 г.

               ДАЙ БІЛЬШЕ ЛЮБОВІ

Дай серцю моєму ще більше любові
Такої, як Ти в Своїх грудях носив.
Щоб сильною була не тільки на слові,
А ближніх любила, як Ти їх любив.

Сама я не можу, сама я безсила,
Бідніє душа моя знов на любов,
Болять і слабіють напружені крила,
І проситься серце під Божий покров.

Так  кривдника важко буває прощати,
Коли незаслужено біль принесе,
І серце не має натхнення співати,
І сірим здається навколо усе.

Любов, наче квітка у спеку зів»яне,
Від слів неправдивих й колючих очей,
І радості світлої раптом не стане,
Чужою стаю серед сотні людей.

Я хочу життя своє свято прожити,
Щоб бачили люди в мені лиш Тебе,
Твоєю любов»ю замерзлих зігріти
Віддати себе на служіння святе.

У Тобі, мій Боже, я стану міцною,
Лиш Ти розпали в моїм серці вогонь.
Любити й прощати я зможу з Тобою,
Дозволь лиш відчути Твій дотик долонь.

Дай кожному з нас лиш такої любові,
Яка ради ближніх згорає дотла,
Щоб була жертовною, була святою,
І  з Божого серця корінням росла

Комментариев нет: