суббота, 3 января 2015 г.

                  МАМІ

      
До тебе йду стежиною з дитинства,
Журбу і ніжність  я  несу тобі.
 Я теж відчула радість материнства,
  Тому неспокій розумію твій.
 
Тому я вдячна за безсонні ночі,
 За біль сердечний, розпачу сльозу.
 Безперестанку дякувати хочу
 В молитві тихій Господу Христу.

  Скажи мені, матусенько рідненька,
  Чому так мало в світі доброти?
   Ти пам»ятаєш? -  я була маленька
   Мене від злого захищала ти.

 Твоя молитва – то для мене крила,
 Бальзам цілющий – посмішка твоя.
  Для мене серце навстіж ти відкрила,
 З тобою поруч найбагатша я.
           
 Тепер , через роки іду до тебе,
 Як до криниці тамувать жалі.
  Бо знаєш тільки ти і Боже Небо
 Як важко йти по грішній цій  землі.

 Торкну губами струджені долоні        
  І пригорнуся до твоїх грудей,
 Ти, як колись, обіймеш свою доню,
  Всміхнеться небо із твоїх очей.

 Вечірня моя зіронько привітна,
   За всі молитви  дякую тобі.
   Твоя любов і відданість незмінна,
   Ти Ангел Божий у моїм житті


Комментариев нет: