суббота, 3 января 2015 г.

              ВДЯЧНЕ

За те, що причащав мене Собою,
За те, що називав мене дочкОю,
Що сил давав мені в нерівній битві,
Як  припадала  я до Тебе у молитві.
    Я дякую Тобі!

За те, що загортав мене у крила,
Як під дощем я плакала безсила.
За присмак полину і свіжість м»яти,
За те, що в бурях вчив мене співати.
  Я дякую Тобі!                

За Твої  дивовижні обітниці,
За затишок в Твоїй святій Правиці.
Що обминали стороною біди,
Від розпачу не залишивши й сліду.
    Я дякую Тобі!

Що цілий рік мене тримала  милість,
Якої  я нічим не заслужила.
І Ти, мій Батьку, покривав провини,
Мене прощав щоразу як дитину.
       Я дякую Тобі!

Можливо, я й просила кращу долю,
Але Ти знав, й беріг мене від болю.
Коли ще крок і летіла б  я у прірву,
Підхоплював й прощав мою зневіру.
   Я дякую Тобі!

Я ще жива, коли навколо війни,
А ти даруєш сонце моїм вікнам,
Вмирають люди з голоду у бідах,
Ти ж досхочу мене годуєш хлібом.
   Я дякую Тобі!

Я вибрана  Тобою, я багата!
Любов»ю коронована й крилата!
Що в році невідомому чекає?

Я вже щаслива, Ти це Боже знаєш!

Комментариев нет: