суббота, 3 января 2015 г.

Як багато Ти дав мені, Боже ,
Те, про що я  і мріять на сміла.
Я прийшла у гріхах запорошена,
Ти зробив мене сніжно білою.

Струнам серця Ти дав мелодію,
І наповнив спасіння радістю,
Огорнув мою душу спокоєм,
Увінчав мене неба святістю.

Лиш  Тобою , Ісусе, багата я,
Я з Тобою усім володію!
Моє щастя –  для Тебе  співати,
Я про зустріч з Тобою мрію!
                     
Там, де вічна весна розквітне,
Де не буде  сумних акордів,
Я Христу подарую квіти,
Він до Себе мене пригорне.



                     Бог  – моє багатство,
                    Розкіш мого серця!
                      Бог  –  благословення,
                     Радість неземна!
                     Невимовне щастя
                      Вічне перехрестя,
                     В Ньому все  натхнення!
                     Бог – моя Весна!

Комментариев нет: