понедельник, 13 января 2014 г.

Я ОСОБЛИВА.

Я особлива в Господа очах.
Він знає мої радості і болі.
Коли я посміхаюсь уві снах,
Це Ангел з мене погляду не зводить.

Бог кожен крок мій бачить, кожну мить...
Тремтливе щастя і сльозу таємну.
Він пластиром Любові біль гоїть
І пригортає у хвилину щемну

Нестримно навкруги вирує світ,
Цунамі все змиває з узбережжя...
Мою ж найменшу вію на щоці
Бог зніме обережно-обережно...

Коли йдучи хитким містком життя,
Я спотикаюсь... Бог мене тримає.
І серденька бентежного биття
В Його долонях тихо завмирає...

Коли вітри осінні в душу б’ють,
Коли нема ні зіроньки у небі...
Він втихомирить ненависну лють
Мою стежинку поверне до Себе.

Я особлива в Господа очах,
Якби одна лиш я жила на світі
Він би прийшов знайти мене в гріхах
І за єдину мене кров пролити.

Це не моя заслуга – це ЛЮБОВ
Це те, чого не передам словами.
Я вкотре вдячна Небу знов і знов...
Моя молитва світиться сльозами...

Комментариев нет: