среда, 30 апреля 2014 г.

 
               Б Р А Т У
 
Твоя весна ступила на поріг,
Благословенний  березень крилатий.
Ти став дорослим аж на цілий рік,
Мій старший, мій любимий рідний брате!
 
В цей особливий і прекрасний день,
Я стільки маю  доброго сказати.
Бо серед  близьких і чужих  людей
 Для мене наше спілкування -свято!
 

З півслова розумієш ти мене,
 Ти серце моє завжди відчуваєш,
 Коли буває біль його торкне,
 Цілюще слово миттю відшукаєш.
 
 Ти приклад віри, сили й чистоти.
 У тобі мудрість, стриманність, терпіння.
 В твоєму серці стільки  доброти.
  Я гріюсь в його теплому промінні.
 
Колись дідусь тебе благословив,
З тих пір на тобі є благословення.
Господь служіння в Церкві доручив,
Щоб ти збудив у молоді натхнення!
 
Ти лідер, в тобі іскорка Христа!
Ти вмієш згуртувати, запалити.
Юначих мрій у тебе чистота,
Ти навчений по Слову Божім жити.
 
Я прошу в Бога доленьку тобі,
Щоб серденько кохане поруч було.
Тебе вітаю,брате  милий мій!
Дивись вперед, не згадуй що минуло!

Комментариев нет: