понедельник, 9 февраля 2015 г.

             МОЛИТВА

За кожний день , за кожний крок,
 За милість Божу і здоров»я,
За сяйво тисячі зірок,
Я  вдячний Господу сьогодні.

За радість зустрічей, за біль,
Коли із другом розлучаюсь.
За те, що маю свою ціль,
В ній засинаю й прокидаюсь.

Що моя юність у Христі,
За те, що всі мої дороги
Якими  йшов і йду в житті,
Мене приводять лиш до Бога.

Що повне Музики життя,
І повне сонця, повне квітів.
За кожне серденька биття,
За  твердість Божих заповітів.

За Біблію – духовний хліб,
В якій знаходжу я уроки.
Що можу  знятися в  політ
На крилах в небеса високі.

Я  щиро дякую Христу
За  нашу дружну всю родину,
За землю, на якій росту
 Її зову я Україна!

 О,Господи, благослови
Мою  прекрасну Батьківщину!
Її від злого захисти
Пішли їй доленьку щасливу!



Комментариев нет: