пятница, 16 декабря 2011 г.

ПОСВЯЧЕННЯ НА СЛУЖІННЯ

Ти вибраний Богом, щоб бути служителем вірним,
Бог Церкву помісну сьогодні тобі довіряє.
Бо бачить тебе Він для праці своєї надійним
І вірить Господь, що не зрадиш Його сподівання.

Служитель від слова «служити» і бути слугою,
Іти до розбитих, до зранених серцем, забутих.
Схилятися низько , проникнутись болем, журбою.
І розпач надломлених душ в Церкві Божій почути.

Це зовсім нелегко, і стільки потрібно тут сили,
Забути про себе , своїх інтересів зректися...
Ще слабнути будуть нерідко сердечнії крила,
І скажеш нераз у молитві « Я дуже стомився...»

Тоді серед бурі почуєш ти лагідний голос:
«Я поруч з тобою, тебе Я тримаю, Мій сину...
Стоїш ти на варті, овечкам ти пастор і сторож,
Невже Я тебе у жорстокому світі покину?»

Сьогодні ти став у проломі за діло Господнє,
Блаженний, що з юності вибрав велике служіння!
Нехай збережуть тебе в світі Христові долоні,
Хай Небо тобі посилає лиш благословіння!

15 грудня 2011р

1 комментарий:

oksana1986 комментирует...

Marichka, Prosto chydovuy virsh, nehay Hospod' byde z toboyu!!!!!! Ya zavzhdu chekayu tvoih virshiv.