суббота, 22 марта 2014 г.


Мій Цар ходив  дорогами Юдеї
В льнянім хітоні,часто босонІж,
Не мав де голови схилить  Своєї,
Хоч серце до людей було -  навстІж!

Мій Цар служив нужденним і убогим,
Давав незрячим зір, зціляв калік,
 Ночами так боліли Йому  ноги,
Від  кам»янистих  стЕжок і доріг.

Мій Цар не потопав в м»яких перинах,
Під пологом  муслинових шатрів,
Мій Цар молився, впаши на коліна,
В старім саду під тінями олив.

Мій Цар вдягнув корону із тернини
В рубінах крові на своє чоло.
А замість  трону – хрест... Ярмо  провини
Людських гріхів на плечі налягло.

Він перснів не носив,  - іржаві цвяхи,
Прибили наскрізь руки до хреста,
Кружляли над  Розп»ятим  чорні птАхи,
І тиснув гріх, як кам»яна плита.

Мій Цар вмирав, глумився натовп  грізно,
Небесний Батько відвернув лице,
Мій Цар купив для мене в Небі місце,
Своєю смертю заплатив за це.

Тепер я знаю – Вічність це не  казка,
Тепер для мене  Небо  -  рідний дім,
Любов огорне душу й Божа ласка,
Коли  обійме Тато  дорогий.

І сотні тисяч ангельських акордів
На струнах золотих небесних арф,
Вмить зазвучать на честь мого приходу,
І зблисне райдуга у міліони барв.

Він підведеться зі Свого Престолу,
Зійде назустріч в сяєві зірок,
І я впаду від захвату додолу,
Мій Цар вдягне мені  нев»янучий  вінок.

Мій Цар – Христос, Йому хвала і слава!
За радість , що немає дна і меж!
Мій Цар подарував на Щастя право
Відкривши вхід у Небеса Небес!

Комментариев нет: