вторник, 21 февраля 2012 г.

Створи в мені, Господи, серденько чисте,
Таке ж білосніжне, як сніг цей іскристий...
Та хочу, щоб було ще теплим і ніжним,
Як яблуня в квітні в серпанку розкішнім.

Створи в мені серце просте й непримхливе,
Щоб в злиднях й багатстві було би щасливе.
І щоб босоніж не встидалось ходити
Та хліба окрайчик з голодним ділити.

Створи в мені, Господи, серденько вдячне,
Щоб в кожній миттєвості бачило щастя.
В захмаренім небі, чи сонячній днині,
Знаходило Божої ласки проміння.

Створи в мені любляче серце, Ісусе,
Тоді я на горе чуже озовуся,
Чийсь біль обпече мою душу сльозою,
Та все це я зможу лиш тільки з Тобою.

Тому й сотвори мені серденько чисте.
І радість спасіння верни променисту.
Дух правий в мені обнови , мій Ісусе,
Помилуй , благаю Тебе, мою душу.

1 комментарий:

Юрій Вавринюк комментирует...

Марічко, відгукнися, будь-ласка, на адресу poet@online.ua у мене є пропозиція щодо твоїх віршів.